Najważniejszą dewizą ENLAB jest stosowanie komponentów o najwyższej i sprawdzonej jakości. Niemniej jednak nawet najdoskonalsze urządzenia mogą ulec awarii. Zdobyte doświadczenie, jak i zrozumienie znaczenia zachowania trwałości i ciągłości pracy instalacji, stały się podstawą do opracowania rozwiązań serwisowych, które zagwarantują Państwu spokój i poczucie bezpieczeństwa.

Jeżeli potrzebujesz okresowych przeglądów instalacji, brak Ci fachowej pomocy technicznej, zbyt długo czekasz na usunięcie awarii lub oczekujesz gotowości serwisowej 24h/7 dni, zgłoś się do nas!

Warianty wsparcia i serwisu technicznego

  • Pakiet Premium -serwis w miejscu instalacji z reakcją w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia + regularna analiza kondycji systemu,
  • Pakiet Optimum -serwis w miejscu instalacji z reakcją w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia + regularna analiza kondycji systemu.
  • Pakiet Standard - serwis w miejscu instalacji z reakcją do 7 dni + regularna analiza kondycji systemu,

Na życzenie Klienta możemy również przygotować ofertę indywidualną zapewniającą niestandardowy czas reakcji i naprawy.

  • Prace serwisowe – analizy kondycji systemu, projekty modernizacji instalacji, usuwanie awarii systemu,
  • Pomoc techniczną – konsultacje techniczne, zdalne wsparcie techniczne.